Het persbericht.

Laat mij uw verhaal bekendmaken

Hoeveel geld bent u kwijt voor het plaatsen van 3 advertenties in de media? Misschien 900 euro? En levert dat het gewenste resultaat op? Zo nee, lees dan verder en ontdek dat het goedkoper kan door het persbericht.

De winnaar

Gratis publiciteit

Ervaring leert dat mijn geschreven persbericht in ten minste 5 media geplaatst wordt als ‘redactioneel stuk’. Ook is het bereik vele malen groter. Een win‐win‐situatie dus.

Tot nu toe zijn al mijn klanten ‐ naar aanleiding van het persbericht ‐ geïnterviewd door een journalist van een lokaal nieuwsblad en/of regionale omroep.

Als journalisten uw persbericht plaatsen als een redactioneel stuk, krijgt u veel aanzien. Een onafhankelijk medium bepaalt namelijk dat uw dienst belangrijk nieuws is. Dat wekt vertrouwen op bij uw doelgroep en dat is pas publiciteit!

De prullenbak

Niet daar!

Journalisten hebben het heel erg druk. Zij worden gespamd door berichten. Daarom worden onduidelijk geschreven berichten gelijk in de (digitale) prullenbak weggegooid.

Daarom moet uw persbericht perfect in orde zijn. Dan bent u ervan verzekerd dat het bericht 1 op 1 overgenomen wordt. Uw boodschap krijgt een mooi plekje in de media.

Ik, Doriet Begemann, ben tekstschrijver en freelance journalist. Als geen ander begrijp ik hoe journalisten persberichten lezen en het nieuws selecteren. Tenslotte heb ik de kennis om vanuit het perspectief van de lezer te denken.

no cure no pay.

Uw persbericht wordt voor 250 euro, inclusief btw, geschreven. Dit gebeurt op basis van ‘no cure no pay’. Wordt uw bericht niet geplaatst? Dan hoeft u niets te betalen. Maar aan deze dienst zijn wel voorwaarden gekoppeld: